Uslovi korišćenja

Ovim opštim uslovima korišćenja usluga Internet prodaje obuće, nege za obuću i aksesoara propisana su osnovna pravila čijim će poštovanjem od strane Footwear-Trading doo Adresa: Beograd, Nikole Spasića 4 PIB: 108894977 Telefon: +381 11 40 75 675 Email: info@kobbler.rs

Za dodatne informacije u vezi sa narudžbinom, kao i u slučaju reklamacije ili otkaza narudžbine korisnici/kupci se mogu obratiti Korisničkom servisu slanjem mail-a na info@kobbler.rs ili pozivom na broj +381 11 40 75 675

Ovde propisani opšti uslovi poslovanja prodavca, služe da kupac na jasan i nedvosmislen način bude upoznat sa uslovima pod kojima može doći do zaključenja ugovora o kupoprodaji,  načinom zaključenja takvog ugovora, svim pravima i obavezama kupca prilikom kupovine robe, kao i obaveštenjima koje prodavac dužan da uputi kupcima pre zaključenja ugovora.

  • Nepoštovanje ovde definisanih pravila može prouzrokovati neizvršenje platne transakcije ili neuspelu narudžbinu.
  • Pravilnikom su precizirane i posledice koje u slučaju neizvršenja transakcije ili neuspele narudžbine snose Prodavac i Kupac.
  • Prodavac zadržava pravo promene uslova korišćenja zavisno od promene u ponudi svojih usluga i/ili važeće zakonske regulative.
  • Ovde propisani opšti uslovi poslovanja prodavca, sastavni su deo ugovora o kupoprodaji koji će biti zaključen između prodavca i kupca.
  • Kupac je u obavezi da pre svake kupovine upozna sa obaveštenjima koje je prodavac istakao na svoj sajtu, proveri sve informacije vezane za uslove poslovanja, kao i da u svemu poštuje postupak za zaključenje ugovora o kupoprodaji.
  • Sve porudžbine putem internet prodaje obavezujuće su i za Kupca i Prodavca istovremeno.

POMOĆ PRI ON LINE KUPOVINI

Naručivanje putem sajta je www.kobbler.rs veoma jednostavno. Kao i u klasičnim mp objektima, potrebno je na sajtu da pronađete artikal koji želite da naručite.

Porudžbina putem sajta je moguća za sve navedene modele na sajtu klikom na dugme „DODAJ U KORPU” nakon čega dobijate uvid u Vašu korpu sa ukupnim iznosom Vašeg računa.

ODABIR NAČINA PLAĆANJA

  • Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje iznosa sa narudžbenice prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši u gotovini na ruke kuriru koji Vam donosi pošiljku. Molimo Vas spremite tačan iznos novca, jer kurir nije u mogućnosti da Vam vrati kusur.
  • Plaćanje proizvoda na našoj internet prodavnici je moguće izvršiti na jedan od sledećih načina: platnim karticama – VISA, Maestro ili MasterCard koje podržavaju plaćanje preko Interneta. Plaćanje karticama je realizovano u saradnji sa AllSecure doo i UniCredit Bank Beograd i obavlja se na bezbedan i sertifikovan način preko AllSecure Paymet Gateway-a, jednostavnim unosom podataka sa platne kartice.

KAKO PLATITI KARTICOM

Nakon što se unesu podaci o kartici i potvrdi plaćanje, banka autorizuje transakciju i time je porudžbina odobrena i ulazi u dalji proces pripreme za isporuku. Iznos će biti rezervisan na vašoj kartici (računu) i neće Vam biti raspoloživ za drugu namenu.

Transkacija će biti kompletirana i iznos skinut sa vašeg računa tek kada su proizvodi pripremljeni za transport i predati kurirskoj službi. U slučaju da se plaćanje ne kompletira, odnosno iznos se ne skine sa računa do isteka 14 dana od prihvatanja Vaše porudžbine, ta porudžbenica će biti otkazana i izbrisana. Nakon isteka roka od 14 dana , novac rezervisane na Vašem računu se oslobadjaju i biće Vam ponovo na raspolaganju. Nakon toga možete ponoviti istu ili novu porudžbinu, i izvršiti plaćanje vezano za njih.

Proverite kod banke koja je karticu izdala da li Vaša kartica podržava plaćanje preko Interneta.

O NARUČIVANJU

Prilikom sastavljanja porudžbine potrebno je ostaviti sve tražene neophodne podatke. Takođe je potrebno da potvrdite da ste se upoznali sa Uslovima kupovine na našem sajtu, te da ste sa istima saglasni.

Naša služba internet prodaje će nastojati da u najkraćem roku proveri da li smo u mogućnosti da Vam obezbedimo poručeni artikal. Ukoliko takva mogućnost postoji, na dan otpreme poručenog artikla poslaćemo Vam e-mail u kome ćemo Vas obavestiti da je poručeni artikal raspoloživ, kao i kada možete očekivati kurirsku službu, i time prihvatiti Vašu ponudu za zaključenje ugovora. Ukoliko ste naručili više artikala, nastojaćemo da Vas što pre obavestimo da li možemo da Vam obezbedimo sve poručene artikle, ali će ugovor biti zaključen tek kada Vam pošaljemo e-mail u kome Vas obaveštavamo kada možete očekivati kurirsku službu.

Ukoliko nismo u mogućnosti da Vam obezbedimo poručeni artikal, primićete e-mail u kome Vas obaveštavamo da poručeni artikal više nije raspoloživ, te da smo prinuđeni da Vam otkažemo porudžbinu. U tom slučaju ugovor neće biti zaključen.

Nastojimo da stanje veličina i modela na sajtu bude ažurno, ali zbog dinamičnosti tržišta i broja maloprodajnih objekata u Srbiji postoji mogućnost da u određenim slučajevima poručeni proizvod više ne bude raspoloživ u našem magacinu.

U slučaju da nakon izvršene porudžbe bude utvrđeno da je omaškom na sajtu u odnosu na poručeni model označena pogrešna cena, trgovac će nastojati da potrošača u što kraćem roku obavesti o uočenoj grešci i tačnom iznosu cene koja je za poručeni model važila u trenutku porudžbe.

U tom slučaju potrošač ima pravo da poručeni model plati prema maloprodajnoj ceni koja je važila za poručeni model u trenutku porudžbe, ili pak da odustane od porudžbe.

IZJAVA O BEZBEDNOSTI I NAČINIMA PLAĆANJA

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom TLS v1.2 protokola, primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka, i u skladu sa PCI-DSS standardima. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica UniCredit Bank Beograd. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni trgovcu.

3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce – AllSecure Payment Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. Svi trgovci koji koriste AllSecure Payment Gateway su automatski uključeni u 3D-Secure zaštitu, čime se kupcima garantuje bezbednost kupovine. Brojevi platnih kartica kupaca se ne čuvaju na sistemu trgovca a sami upis se štiti TLS v1.2 enkripcijom podataka.

PCI DSS Standardi – AllSecure Payment Gateway se konstantno usaglašava sa svim zahtevima kartičarskih organizacija u cilju povećanja nivoa bezbednosti trgovaca i kupaca. Od 2005 godine do danas, bez prekida, sistem je sertifikovan kao PCI-DSS Level 1 što predstavlja najviši standard u industriji. PCI Data Security Standard (PCI-DSS) je norma koja definiše neophodne mere bezbednosti pri obradi, čuvanju i prenošenju osetljivih kartičarskih podataka. PCI Standardima se štite osetljivi podaci o korisniku kartice tokom celog procesa plaćanja: od momenta unosa podataka na prodajnom mestu trgovca, tokom komunikacija između trgovca i relevantnih banaka i kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka.

IZJAVA O KONVERZIJI

Sva plaćanja će biti obavljenima u dinarima (RSD). Ukoliko se plaća platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, dinarski iznos transakcije ce biti konvertovan u settlement valutu Banke (EUR) prema kursu Narodne Banke Srbije. Pri zaduživanju Vaše platne kartice, već konvertovan iznos će se konvertovati u Vašu lokalnu valutu, prema kursu koji primenjuju operatori platnih kartica.Navedena cena koja je različita od RSD, a navedena na sajtu je informativnog karaktera i zbog navedenih konverzija moguće je da dodje do odstupanja od iste.

ISPORUKA

Poručeni proizvodi putem Interneta biće Vam isporučeni posredstvom kurirske službe u roku od 5-10 radnih dana od dana kada smo Vam potvrdili porudžbinu.

Kurirska služba (Pošta Srbije), pošiljke donose na adresu za isporuku u vremenskom periodu od 8-16h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Kurir će uručenje pošljke pokušati u dva navrata. Uobičajena praksa ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, je da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke.

Ukoliko Vas ni u ugovorenom terminu ne pronađe na adresi, pošiljka će nama biti vraćena, i u tom slučaju će se smatrati da ste odustali od porudžbine, te da ste ugovor raskinuli. Svakako ćemo Vas kontaktirati kako bi ustanovili razlog neuručenja, te kako bi se dogovorili o eventualnom ponovnom slanju.

POVRAĆAJ – ODUSTANAK I ZAMENA

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da vam Vam broj obuće ne odgovara ili iz bilo kog razloga želite da odustanete od kupovine,  rok za odustanak je 14 dana od dana preuzimanja artikla.

U slučaju odustanka od kupovine imate pravo da poručeni artikal zamenite za drugi ili da Vam bude vraćen novac.

Da biste ostvarili neko od prava prilikom vraćanja kupljenog proizvoda naručena roba ne sme biti upotrebom oštećena ili pohabana, mora biti vraćena u originalnoj ambalaži, uz priloženu fakturu, potpisani nalog za ispravku, kao i popunjen obrazac za odustanak, a koji zajedno sa obaveštenjem iz člana 27. stav 1. i 2. možete preuzeti ovde.

U slučaju odustanka od kupovine Potrošač snosi direktne troškove povraćaja robe.
Ukoliko se opredelite da u zamenu poručite drugi artikal, takođe snosite samo direktne troškove povraćaja robe, dok mi snosimo troškove dostave novog artikla.

Nakon preuzimanja vraćenog artikla u roku od 5 radnih dana od od dana prijema vraćenog artikla   biće Vam poslat drugi artikal u zamenu ili vraćen novac na tekući račun. Povrat novca kupcu koji nema otvoren tekući račun izvršiće se elektronskim putem poštanskom uputnicom u roku od 7 dana od dana prijema povrata pošiljke

REKLAMACIJE

PRAVILNIK O POSTUPKU I NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIJA PUTEM SAJTA

Član 1
Ovim pravilnikom trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nesaobraznosti robe putem sajta www.kobbler.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.

Član 2
Potrošač, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji putem interneta na sajtu www.kobbler.rs kupuje proizvode za lične i porodične potrebe.

Član 3  
Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod u roku od dve godine od dana kupovine.

Član 4
Zahtev za reklamaciju može se dostaviti samo poštom na sledeću adresu Footwear-Trading doo Adresa: Beograd, Nikole Spasića 4 .
Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju potrošač je dužan da:
– reklamiranu obuću dostavi zajedno sa fiskalnim računom ili drugim dokazom o kupovini
– dostavi popunjen reklamacioni list, a koji je moguće preuzeti ovde
– u reklamacionom listu navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste
– dostavi potpisani nalog za ispravku.

Član 5
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje nadležna komisija. Odgovor na izjavljenu reklamaciju potrošaču će biti poslat u roku od 8 dana od dana prijema iste.

Član 6
U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane trgovca, potrošač ima pravo po sopstvenom izboru na:
– zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan proizvod ili otklanjanje nedostatka na proizvodu
– vraćanje iznosa cene plaćene prema priloženom fiskalnom računu, u slučaju kada otklanjanje nesaobraznosti nije moguće ili ako predstavlja nesrazmerno opterećenje za trgovca.
Povrat novca potrošaču koji nema otvoren tekući račun izvršiće se elektronskim putem poštanskom uputnicom u roku od 7 dana od odustanka od kupovine.

Član 7
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.

Share This